Friday, January 1, 2010

Dah Terlewat ...???

salam,
diam tak diam kita sudah pun menjejakkan kaki ke tahun baru 1431 hijrah dan 2010 masihi..terlalu cepat rasanya masa berlalu..alam persekolahan pun telah saya tamatkan w/pun pada tahun ini saya tetap akan bersekolah...tp alam persekolahan peringkat menengah memang yang terindah....SUMPAH.....!!

W/pon kadangkala hati saya meronta-ronta untuk segera meninggalkan alam persekolahan (t'utamanya hostel),tp di hati kecil saya perasaan syg untuk meninggalkan rakan2 yg kadang-kala menjadikan saya sebagai medium untuk meluahkan rasa dihati sewaktu berbaring-baringan diatas tilam 'empuk' hostel sambil menunggu mata ini terkatup membuak-buak....saya akui perkara ini adakalanya mendatangkan kekusutan di minda saya krn memaksa otak saya mnyimpan maklumat yg x sepatutnya berada disitu...tp saya yakin perkara inilah yang akan membuatkan rasa rindu saya kepada rakan2 menebal....

Dalam kekusutan,rupanya Allah mengirimkan saya seorang sahabat yang dalam diam bertindak meringankan kekusutan ini...tanpa sedar sebenarnya...w/pun sering tidak sependapat tp saya yakin inilah warna-warni persahabatan kami yang mungkin tidak pernah dapat diciptakan kembali....

Akhirnya....zaman menengah saya berakhir dgn berakhirnya peperiksaan SPM pd 16 dis 2009..tp apa yg menjadi harapan saya persahabatn kami tidak hanya disitu..w/pun akan trpisah dek benua sekalipun saya tidak berharap prsahabtn ini akan trpisah jua..

Oh ya..!!terlalu asyik hingga terlupa utk mencoretkan sejarah duka sepanjang 2009...antara yang menjadi ingatan yg terkukuh,kehilangan wang sewaktu lawatan hingga kadang kala menjadi bhn ketawa rakan2....oh..sangat tidak suke(T____T)

koklusi teringkas sepanjang 2009,semoga segala yang terjadi menjadi pengajaran berharga buat diri saya agar tidak ter'alpa'....


p/s : cmne boleyh nangis time duit ilang time lawatan tu...malu nyer...(T____T)-----post yang terskema..!!

No comments:

Post a Comment