Saturday, January 2, 2010

salam..
hari ini saya masih berada dirumah sambil menghadap komputer..rasa berkobar2 untuk ke sekolah kian memuncak w/pun semalam saya mengatakan kesudian saya utk ke sekolah hari selasa ini...ntah mengapa..suara rakan2 yang menelefon saya membuatkan saya jd begitu hendak bertemu mereka..dan info yang diberi oleh t-syam td,membuatkan saya lebih ingin kesekolah..bukan nye ape..t-syam salah seorang sahabat kami yg terpilih utk ke PLKN..pada mulanya dia begitu beria utk ke PLKN..tp desakan rakan2 yg katanya hendak menyambung ke thanawi 3 akhirnya membuatkan dia juga memilih untuk bersama kami...

kenapa saya masih belum bersekolah...??jawapannya cuma satu...sayakan senior..jd tak perlulah saya tergopoh2 hendak ke sekolah..hehehe..umi dan abah pun tidak melarang saya..(baek punya)...

undur sedikit ke belakang...pagi td saya tidak sempat melihat adk2 saya yang berpakaian baru,berkasut baru,ber beg baru(yeke..?),dan segala yg baru2 lah yang dibawa ke sekolah hari ini memandangkan saya terlewat SEDIKIT..hehe..saya berharap azam mereka pun baru...
oh ya..2 org adk lelaki saya akan mengambil peperiksaan besar pd tahun ini..(by-UPSR)(abang-PMR)...hopefully semua dpt membuatkan umi dan abah gembira..


p/s : lewat sikit je ea..nak pegi skolah...!!(mental)

No comments:

Post a Comment