Wednesday, March 3, 2010

1 Mac

memang agak mengecutkan perut bila ramai yang beria-ia menyatakan 1 mac merupakan hari keluarnya result SPM dan STAM....memang malam tu saya tak lena tido lah...bukan apa bimbang result yang akan saya dapat tak dapat buatkan hati ummi dan abah melonjak gembira...malam tu lepas balik dari study,saya terus telefon ummi untuk bertanyakan hal ini lah...ummi kata..ramai cakap 1 mac result keluar......makin kecut perut saya...TAKOT.....!!

tapi tiba-tiba saya terfikir...untuk apa saya takut kan diri saya sekarang..sepatutunya saya kena ada perasaan takut tu dari dulu lagi...kan...??

"result akak adalah usaha akak.."

dalam keadaan terlalu leka dengan ketakutan tu...akhirnya saya tertido juga....sedar-sedar orang dah mengaji.....hehehe...sejauh mane sangat lah takut saya tu...

pagi besok tu,cikgu bising-bising......apa yang dapat sya dengar ialah result akan kuar 11 mac ni..bukan nye 1 mac.....fuh....masa tu rasa lega tak tau lah nak cakap camne....ALLAH je yang tahu....takpelah..sekarang saya dah bersedia untuk mencapai sehelai kertas yang akan mencatatkan kejayaan saya atau kegagalan saya(nauzubillah)

ok lah...ape-ape pon saya amat mengharapkan yang terbaik untuk diri saya....


p/s:moga mendapat yang terbaik..
p/s II:allah takkan mengubah sesuatu kaum jika dia tidak berusaha untuk mengubahnya..
moga saya sentiasa dalam golongan yang sentiasa melakukan perubahan

1 comment:

  1. setiap ape yang berlaku kepada kite sudah ditakdirkan...so kte as a hamba hanye mampu berdoa jew apa yang ditakdirkan terbaik utk kte.yang lebih penting,semoga ape ang berlaku dapt mendekatkan diri kte kepada Allah.

    p/s:semoga same2 berjaya didunia da akhirat

    ReplyDelete