Thursday, March 11, 2010

...ALHAMDULILLAH...




salam readers......
sepanjang perjalanan saya ke sekolah,hati saya memang tak sedap duduk.....(duduk..??)....berdebar tak yah nak cakap la...ALLAH je yang tau...tangan saya memang dah lama sejuk...tapi sekarang saya dah set dah yang saya akan terima walau berapa A pon yang saya akan dapat.....
dalam dewan smaasza,saya tengok ramai yang suka-suka..result mereka result yang tak disangka agaknya...tapi saya,tidak terus mengambil result kerana rasa takut lebih menyuruh saya bertenang terlebih dahulu......ummi pula sedang leka dengan kameranya...kerana pada ummi,kamera penting bagi seorang blogger....dalam proses bertenang saya sempat berbual-bual dengan nadzirah n masya..alhamdulillah keputusan mereka mampu membuatkan mereka tersenyum sampai ke telinga....dan saya........................?????ARGH.......
akhirnya,selepas 5 minit pada kiraan saya,saya ke meja untuk mengambil result...
"naz,kenapa sains awak dapat D...??"
"D...?yeke teacher.....?"
pada masa tu saya mengaku saya hampir menangis.....kenapa..........???sedih la.....kerana sains,saya memang target dapat A...melihatkan muka saya yang hampir menangis,teacher rohana akhirnya menghentikan lakonannya....digosok nya belakang saya beberapa kali...
"congrats...u got A for science...."
dan pic diatas adalah reaksi saya.....teacher memang buat muka siyes r....tak terasa ke "beliau" untuk ketawa.........??hehehe..
dan result saya,result yang mampu buat saya tersenyum walaupun tak sampai ke telinga...ALHAMDULILLAH.......
p/s:bnyak lagi cite..tapi dah malas nak tulis bnyak2...otak dah arahkan tangan berhenti....!!











2 comments: