Thursday, April 29, 2010

huraian terhurai...

salam jumaat.....
saya tahu selepas balik dari solat jumaat,pasti na-Q bersusah payah untuk membuat huraian topik yang di'arah'kan oleh puan besar....hehe...niat saya baik...untuk menambahkan ilmu pengetahuan dia yang dah sedia banyak..bukan untuk menyusahkan dia...apatah lagi untuk menyerabutkan kepala dia....!!

saya tahu,kerja2 sebegini kacang saja pada dia...bukan susah sangat kan,na-Q...?!tambah2 dia pernah menyatakan minat nya dalam arena perdebatan bermula seawal umur 6 tahun.......patutla hebat sangat....

papepon,saya pun mengharapkan kemenangan berpihak pada pihak kami walaupun ia agak men'cuak'kan.......BBSYAH..!!

2 comments:

  1. salam...eem alhamdulillah ia dimudahkan oleh Allah.yang kerajaan actlly ak dah ade coz ari tu cg wok panggil n tanye ak sal kerajaan terkapai2 gak ah......hu3.tapi ak xde mood ah nak menulis...alu cakap senag ckit xlengoh maner.....
    yes..ak wse lau ko semangat bereh jew wse.maa'a taufik wa najah

    ReplyDelete
  2. masalahnye skang...aku tidak bersemangat....!!

    ReplyDelete