Friday, October 22, 2010

28 september

walaupun dah hampir sebulan ulang tahun kelahiran saya berlalu tapi saya masih merasakan saat 12 tgh malam 27/09/2010.....waktu itu saya berada di hostel bukannya di rumah........sahabat2 sy mengucapkan SELAMAT AHARI LAHIR sewaktu saya keluar dr tandas.....hehehe...macam2 sungguh mereka.....walaupun tiada hadiah,walaupun tiada parti yang meriah,tapi hati saya tetap bersyukur kerana mempunyai rakan2 yang masih menyimpan tarikh lahir saya di ingatan.....bukan hanya sahabat2 thanawi 3 yg megucapkan tetapi kak2 6 Atas juga ada mengucapkan kepada saya....

apepon...saya berterima kasih kepada yang mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR kepada saya(ummi,abah,ustazah2,sahabat2 thanawi 3,sahabat2 6 atas,rakan2 'mukabuku' dan ro0mmate)

dan ucapan yang paling menyentuh hati saya adalah daripada UMMI...untuk membaca klik sini




No comments:

Post a Comment