Monday, December 6, 2010

MAAL HIJRAH

alhamdulillah,
setinggi2 kesyukuran saya panjatkan ke hadrat yang Esa kerana masih lagi memberi ruang dan peluang untuk saya dan anda semua menghirup udara tahun baru hijrah ini...

hari ni sama dengan hari2 yang sebelum nie....bangun tidur,mandi,gosok gigi,makan,solat,doa...xde ape yang istimewa..tapi entah kenapa,hati saya benar2 terusik dengan kiriman SMS dr sahabat saya ketika mata saya sedang enak2 menonton TV...

katanya:

"aku selalu ingin sahabatku itu tahu,
 yang aku sudah jadikan dia sebahagian dari kecintaan ku,
 tidak lain adalah kerana ALLAH..


 aku ingin sahabatku itu selalu mengerti,
 yang aku butuh doa darinya,
 agar tetap kakiku di jalan ini..


 aku ingin sahabatku selalu faham,
 aku punya banyak kelemahan,
 yg terkadang mungkin melukai & membuatkan dia x senang denganku..


 jd wahai sahabatku yg dirimu sntiasa di hati,
 ampunilah tiap khilafku,
 mngkin xmampu utk aku hilangkan parut luka dihatimu,
 tp aku sntiasa berharap utk mnjadi sahabat yg setia disisi,
 dlm payah dan senangmu,
 kerana persahabatan kita tertaut demi cinta-Nya.."


~syukran yea sahabat...mohon maaf atas kekhilafanku...
~moga ukhuwah kita ini ke jannah-Nya..ameEn (^_^)





p/s : moga diri ini sentiasa berubah seperti transformers..!!hayyak...!!
p/s II : sama2 tajdid iman dan niat
p/s III : takziah diucapkan kepada abah dan ummi  abah sahaja diatas keremukan kereta hasil drpd perlanggaran dengan lori ~~moga abah tabah...(T___T)


No comments:

Post a Comment