Wednesday, February 2, 2011

menanti munculnya pelangi~

salam mengharap maghfirah-Nya....

alhamdulillah~Allah masih berikan nikmat nyawa kepada saya....bimbang juga jika nafas yang di'tarik' tidak dapat dihembuskan kembali atau nafas yang dihembus tidak dapat di'tarik' kembali.....

memori di akhir2 bulan Januari sikit2 cuba saya hilangkan....takut nanti hati jadi tak keruan...!~biarlah itu sebagai pengajaran kepada diri saya yang malas study ni di masa akan datang...

frasa di alam sekolah menengah sudah saya tinggalkan~tahun ini,jika Allah masih mengizinkan saya menuntut ilmunya,i/Allah saya akan sambung pengajian saya di peringkat ijazah sarjana muda...~rupanya debaran menunggu untuk menjejakkan kaki ke alam universiti lebih saya takutkan....SEKARANG SAYA....


BERDOA AGAR.....



BOLEH TERBANG JAUH SIKIT DR MALAYSIA



~mohon doa kalian juga ...

"seorang sahabat yang mendoakan kebaikan untuk sahabatnya tanpa diketahui oleh sahabatnya itu,maka para malaikat akan mendoakan kebaikan untuknya seperti mana ia memohon kebaikan untuk sahabatnya.."


3 comments:

  1. SALAM...KAK,SEMOGA CITA2 TERCAPAI.
    TERBANG JAUH2 TU NGT MALAYSIA ETEP..

    ReplyDelete
  2. hamizah> moga2...

    anonymous > salsabila kah ini..?

    ReplyDelete