Thursday, September 29, 2011

saya pelajar baru

rupanya sudah hampir 20 hari saya di bumi Syam ini..
kadang2 bila berbual-bual dengan ahli bayt,semua masih ada rasa ke'tidak percayaan' ke'beradaan' kami disini~

kalau diceritakan kisah saya memohon ke UJ,pasti ummi dan abah agak terkejut..bayangkan saya sudah sampai di Jordan,tp status keberadaan saya di universiti masih belum pasti lagi..atau dengan kata lain,saya masih belum diterima lagi utk menjadi pelajar di UJ..(kire redah jelah ni ^^ )walaupun telah dimaklumkan oleh KPT penerimaan saya di UJ,tp UJ masih belum meletakkan nama kami di dalam daftar pelajar baru...

tapi sekarang..........ummi,abah jangan bimbang..~

alhamdulillah...saya kini sudah bergelar mahasiswi  University of Jordan(الجامعة الأردنية)..
takhassus اللغة العربية و آدابها ..
alhamdulillah juga,kami pelajar baru diberi yuran 'adi (yuran pelajar tempatan) yg bayaran 1 sem lebih kurang dengan universiti tempatan..

kad hawiyah (kad metrik) dah ada..
kad iqamah ( i/c) 1 bulan lagi siap~


seronok dok kat sini.. ^^
ummi,abah jangan bimbang...cuma doakan je..insya Allah semuanya kheir :)

p/s : gambar in syaa Allah akan menyusul ^^

3 comments:

  1. salam naz

    ceepat masa berlalu yeee...alhamdulillah dh jd mahasiswi Uni Jordan ^__^

    **selamat belajar n jaga diri**

    ReplyDelete
  2. mubarak..
    bila buleh jumpe ngn adik naz ni..

    ReplyDelete
  3. kak chik > in syaa Allah,pesan itu akan sentiasa diingati ^^

    kak mieha > nk mari amman,helo2 ah ^^

    ReplyDelete