Tuesday, December 6, 2011

tahniah dan terima kasih

salam 'alaik ~

dah  hampir 3 bulan blog ni tak terisi..sunyi...bukan malas,cuma kurang rajin..bukan takde masa,cuma selalu buang masa~

tapi hari ini,tiba2 terSEMANGAT..!ya TERsemangat..!

ada 3 perkara gembira berlaku hari ini..

PERTAMA :
**sahabat saya telah selamat diijab kabulkan hari ini (6/12/2011) jam 10 pagi tadi di Mesir...barakallahulakuma ^^

**Bertambah satu lagi sahabat saya yang dah berkahwin selepas Kak Bad (disini)~nampaknya Kak Bad benar2 bukan keseorangan....(menunggu berita gembira dari yang lain pula)

                                          
"Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. "



KEDUA
**saya 'seronok' dan 'gembira' kerana nampaknya makin bertambahlah stalker saya....selepas diberitahu secara terang-terangan link blog ini!TERIMA KASIH kepada yang mempromosikan blog saya  ~ tapi maaf,blog ini langsung tidak ilmiah seperti yang lain..sekadar perkongsian -_- '

*bukti di sebelah kanan gambar-semua dr Amman*

KETIGA :
**saya dapat ilmu baru hari ini..terima kasih Cikgu,ajar saya buat print screen macam kat atas tu....jasamu dikenang...  






1 comment:

  1. salam...


    huhuhuuu org mesir dh kawin? org jordan harap teruskan perjuangan eekkk!!

    **jaga diri**

    ReplyDelete