Saturday, November 3, 2012

Nota Untuk Abang

Dengan nama-Nya yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang~

Nota untuk Abang :)

Alhamdulillah walhamdulillah,menyempatkan diri walau esok punya imtihan.Imtihan awwal fasal awwal.Moga Allah permudahkan.Lusa juga punya imtihan.5/11.Tarikh yang sama dengan permulaan SPM.

Tahun ini,in syaa Allah Abang akan menduduki SPM.Berdebar pulak rasa hati ni.Mungkin debaran yang sama dengan Ummi dan Abah waktu Kakak SPM dan STAM dulu.

Abang,sejak dari kecik memang terlalu mengikut perintah,suka memuji dan suka minta maaf.Ummi selalu banding-bandingkan Kakak dengan Abang.Kakak,kalau tak suka buat sesuatu kerja,Kakak akan melawan.Tapi Abang tak.Semua yang Ummi dan Abah suruh,Abang mesti akan buat.Kalau Ummi masak,Abang orang pertama akan puji masakan Ummi.Kadang-kadang Kakak rasa geram sebab Kakak tak pernah sempat nak puji dulu.Hehe.Abang pun bukan jenis melawan macam Kakak.Abang,setiap kali Ummi dan Abah marah kita berdua,Abanglah orang pertama yang akan minta maaf.Masa tu mulalah Ummi nak marah Kakak sebab tak minta maaf dulu.Hehe.Kelakar.

Kita dari dulu sampai sekarang memang sukaaaaa sangat bergaduh.Waktu Kakak balik cuti dari hostel,mesti akan gaduh.Abang akan cakap "takyoh balik-balik ah.wat serabut je ade kat rumah".Hehe.Kakak pun balas "ingat akak nok ngat balik.tengok muka Abang!"

Flashback kejap,waktu Ummi lahirkan Abang,Kakak tak suka,sebab Kakak nak adik 'girl'.Sampai Kakak suruh Ummi jual kat monyet.Hehe.Entah la apa kaitannya!

Ok.Pastu sekarang Abang dah jadi harapan Ummi dan Abah juga By,Girl dan Adik.Bukan tu je,semua akan tengok Abang.Tunggu result Abang.Dari dulu Kakak cabar Abang."Kalau Abang dpt tinggi dari Kakak PMR ni,Kakak bg Abang hadiah.Baeeek punya!" . Kali ni Kakak cabar lagi Abang.SPM ni kalau result lagi tinggi dari Kakak,Kakak bg Abang hadiah :)

Bittaufiq Abang dalam SPM.Doa Kakak sentiasa bersama Abang
[moga Abang sentiasa dalam JAGAAN dan RAHMATNYA]




p/s:Abang,kalaulah Kakak ade poket Doraemon,Kakak naaak sangat Abang yang dulu.Hehe.(eh!Kakak dop kate Abang sekarang ni jahat!Hehe.Peace ^^Y )




3 comments:

  1. Insy-Allah Kak weii...6ti abg Akn b'rubah...iInsya-Allah laaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete